Շատ քայլելը պարգևատրվում է🚶‍♂️ 📱

Գրանցեք Ձեր քայլերը YoHealth հավելվածում և շահեք Բրենդբուք կամ eCommerce փաթեթ Ucraft-ից:

Օնլայն վաճառքի 5 արդյունավետ գործիքներ Ձեր բիզնեսի համար

2024-09-16

Մեր օրերում, երբ տեխնոլոգիաները զարգանում են աննախադեպ արագ, ի՞նչը կարող է ավելի մեծ խթան լինել բիզնեսների զարգացման համար, եթե ոչ օնլայն վաճառքը: Այսօր դիզայնն ու մարքեթինգը ընձեռում են այնպիսի հնարավորություններ, որոնք թույլ են տալիս կազմակերպել վաճառքներ աշխարհի ցանկացած կետից: Դա էլ, բնականաբար, դարձնում է բիզնեսն ավելի հեռանկարային՝ անկախ նրանից խոսքը սկսնակ բիզնեսի մասին է, թե արդեն կայացած: 

 

Քանի որ խոսեցինք տեխնոլոգիաների զարգացման մասին, եկեք նաև փաստենք, որ բիզնես գործիքների քանակը նույնպես աճել է: Որոշում կայացնելիս դա հիմնականում օգնում, բայց երբեմն էլ շփոթեցնում է. ինչպե՞ս գտնել այն գործիքները, որոնք կհամապատասխանեն հենց Ձեր բիզնեսին: Գործիքների ճիշտ ընտրությունը բարձրացնում է հաջողության հասնելու հավանականությունը: Եվ որքան հաջողակ եք Դուք, այնքան գոհ են Ձեր հաճախորդները, և հակառակը:

Ուրեմն ինչի՞ց սկսել:

 

Այս հարցի պատասխանը գտնելու համար մենք ուսումնասիրել ենք 2024-ի բիզնես միտումներն ու առանձնացրել 5 գործիք, որոնք կօգնեն հեշտությամբ կազմակերպել Ձեր օնլայն վաճառքները:

 

Բայց նախքան կանցնենք բուն նյութին, մի գաղտնիք բացենք. 21-րդ դարում ամենակարևորը արագությունն է՝ արագ որոշումներ կայացնելն ու կողմնորոշվելը: Չէ՞ որ հիմա ամեն ինչ այնքան արագ է զարգանում, որ չես հասցնում աչք թարթել: Իսկ թե ինչպես հետ չմնալ այս տեմպից, կիմանանք վերջում:

 

 

Ինչպե՞ս գտնել Ձեզ հարմար վաճառքի գործիքներ

 

Առաջին բանը, որ պետք է անենք՝ պարզել, թե առհասարակ որո՞նք են այդ «կախարդական» գործիքները:
Վաճառքի գործիքները ծրագրային լուծումներ, հարթակներ կամ համակարգեր են, որոնք օգտագործվում են վաճառքի մասնագետների և թիմերի կողմից՝ իրենց աշխատանքը բարելավելու և արդյունավետությունը բարձրացնելու համար:
Ներկայումս կան բազմաթիվ գործիքներ, որոնցից յուրաքանչյուրը առաջարկում է լայն ու տարբեր հնարավորություններ՝ գործընթացի բոլոր փուլերը պարզեցնելու համար:

 

Եկեք միասին քննարկենք այդ թոփ 5 գործիքների առավելություններն ու դրանց ընձեռած հնարավորությունները:

 

Հա՜, չմոռանանք ասել, որ այս գործիքները պատահական չեն ընտրված: Մենք ուսումնասիրել ենք դրանցից յուրաքանչյուրը և առանձնացրել ըստ հետևյալ գործոնների՝

  • հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարում (CRM) 

  • վաճառքների ընդլայնում և հաճախորդների ներգրավվածության բարձրացում

  • վաճառքի տվյալների հավաքագրում և վերլուծություն

  • պոտենցիալ հաճախորդների վերաբերյալ տվյալների հավաքագրում և վերլուծություն 

     

     

Այս գործոնները կարևոր են այնքանով, որ օգնում են կողմնորոշվել, թե կոնկրետ որ վաճառքի գործիքներն են համապատասխանում հենց Ձեր ընկերության կարիքներին:

 

 

 

1. Zoho CRM

 

Zoho CRM

 

Zoho CRM-ը վաճառքի այն գործիքներից է, որը օգնում է կառավարել և վերլուծել կայքում հաճախորդների «գործունեության» մասին տվյալները՝ հիմնված յուրաքանչյուրի անհատական ցանկությունների վրա։ Այն առաջարկում է լայն հնարավորություններ հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման, տվյալների վերլուծության և վաճառքի թիմի արդյունավետության բարձրացման համար։
Zoho CRM-ը հարմար է փոքր և միջին բիզնեսներին, որոնք ցանկանում են ավտոմատացնել վաճառքի գործընթացը և հեշտությամբ կարգավորել հաճախորդների հետ կապը։

 

Zoho CRM-ի առավելություններն են՝

 

  • Հաճախորդների հետ կարող է կապ պահպանել հաղորդակցման տարբեր եղանակներով՝ սոցիալական ցանցերից մինչև էլ. փոստ ու հեռախոս

  • Հեշտ է ինտեգրվում այլ գործիքներին (օրինակ՝ Google Workspace, Ucraft, Microsoft Office)

  • Ունի հարմարավետ վահանակներ և գործիքակազմ

 

 

 

2. Pipedrive

 

Pipedrive-ը նույնպես CRM գործիք է, որը, շնորհիվ իր ավտոմատացվող գործառույթների, օգնում է հետևել, պլանավորել և համակարգել վաճառքի բոլոր փուլերը: Այն, ինչպես Zoho CRM-ը, միտված է ներկա և պոտենցիալ հաճախորդների հետ հարաբերությունների լավացմանը: 

 

Pipedrive-ի առավելություններն են՝

 

  • Ունի վաճառքի փուլերի մոնիթորինգի հստակ համակարգ

  • Թույլ է տալիս ստուգել հաշվետվությունները իրական ժամանակում

  • Իր ինտուիտիվ դիզայնի շնորհիվ հեշտությամբ աշխատում է այլ գործիքների հետ, ինչպիսիք են Ucraft-ը, Slack-ը կամ Zapier-ը

 

 

 

3. Ucraft Next

 

Ucraft Next

 

Ի տարբերություն նախորդ երկուսի՝ Ucraft Next-ը կայքերի ստեղծման հարթակ է, որի միջոցով կարելի է հեշտությամբ և ժամերի ընթացքում ստեղծել օնլայն խանութ: Ucraft Next-ը առաջարկում է կայքերի արդեն պատրաստի տարբերակներ ցանկացած բիզնեսի համար: Առանձնահատկությունն այն է, որ առաջարկվող բոլոր տարբերակները կարելի է խմբագրել կամ փոփոխել՝ ըստ Ձեր բիզնեսի կարիքների:
Այս գործիքը հնարավորություն է տալիս մտնել գործող շուկա՝ արդեն որպես մրցունակ օնլայն խանութ՝ անկախ նրանից Ձեր բիզնեսը սկսնակ է, թե կայացած: 

 

Ucraft Next-ի առավելություններն են՝

 

  • Ունի օնլայն վաճառքների ներկառուցված միասնական վահանակ, որի միջոցով հնարավոր է սահմանել և կառավարել ապրանքատեսակներ՝ ցանկացած տեսակի վաճառք իրականացնող օնլայն խանութի համար (թվային ապրանքներ, ռեստորաններ, անշարժ գույք և այլն)

  • Հարթակը հասանելի է նաև հայերենով և աշխատում է տեղական շուկայի հետ

  • Ունի բազմաթիվ գործիքներ դիզայնի, մարքեթինգի և որոնողական համակարգերի օպտիմիզացիայի (SEO) համար

 

 

 

4. Klaviyo

 

Klaviyo-ն գործիք է՝ նախատեսված հատուկ այն օնլայն խանութների համար, որոնք հաճախորդների հետ կապ պահպանելիս հիմնականում օգտագործում են էլ. փոստը: Klaviyo-ի միջոցով հնարավոր է ստեղծել անհատականացված և կոնկրետ տվյալների վրա հիմնված մարքեթինգային արշավներ՝ վաճառքները մեծացնելու և հաճախորդների հավատարմությունը բարձրացնելու համար:

 

Klaviyo-ի առավելություններն են՝

 

  • Թույլ է տալիս թիրախավորել հաճախորդների լայն սեգմենտ՝ հիմնվելով նրանց գնումների պատմության, կայքում անցկացրած վարքագծի և այլ տվյալների վրա

  • Կարողանում է էլ. փոստով ստեղծել ավտոմատացված մարքեթինգային արշավներ

  • Ունի նաև SMS մարքեթինգի գործիքներ

 

 

 

5. Hoory AI

Hoory AI

Hoory AI-ը արհեստական բանականությամբ աշխատող ավտոմատացված հարթակ է, որն օգտագործվում է հաճախորդների սպասարկման արդյունավետությունը բարձրացնելու նպատակով: Hoory AI-ը զրույցի միջոցով ուսումնասիրում է հաճախորդների նախասիրությունները և օգնում նրանց ընտրել իրենց ցանկացած ապրանքը օնլայն խանութից:

 

Hoory AI-ի առավելություններն են՝

 

  • Ապահովում է օնլայն խորհրդատվություն 24/7

  • Հնարավորություն է տալիս ստեղծել և պահպանել պատասխանների ձևանմուշներ տարբեր հարցերի և իրավիճակների համար

  • Թույլ է տալիս ձևավորել AI օգնականի վարքը և պատասխանները՝ ապահովելով տվյալներ ավտոմատացված սպասարկման համար

 

 

Ինչպե՞ս արդյունավետ օգտագործել վաճառքի գործիքները

 

Դե ինչ, արդեն ծանոթ ենք օնլայն վաճառք կազմակերպելու մի շարք կարևոր գործիքների, հիմա ժամանակն է պարզել, թե ինչպես ճիշտ օգտագործել դրանք: Կարևոր է հասկանալ, որ յուրաքանչյուր բիզնես ունի իր մարտահրավերներն ու նպատակները: Մի գործիքը կարող է լավ աշխատել Ձեր բիզնեսի համար, սակայն չբավարարել մեկ ուրիշ բիզնեսի պահանջներին:

 

Այդուհանդերձ, եկեք չմոռանանք այն գաղտնիքը, որի մասին խոսում էինք ամենասկզբում. կարևորը ժամանակն է: Դե իսկ մենք լավ ենք հասկանում ժամանակի արժեքն ու այս հոդվածում ներառել էինք այնպիսի գործիքներ, որոնք կարելի է կցել միմյանց և աշխատել մեկ ընդհանուր համակարգով: Հիմա բացատրենք, թե ինչպես:

 

Նախ՝ վերցնում ենք Ucraft Next-ի բաժանորդագրություն, գտնում օնլայն խանութի Ձեզ հարմար տարբերակը և այն ենթարկում որոշ փոփոխությունների:
Մուտքագրում ենք Ձեր օնլայն խանութի անունն ու ստեղծում հղումը: Այս փուլում կարող ենք ներբեռնել նաև լոգոն, իսկ եթե դեռ լոգո չունեք, Ձեզ օգնության կհասնի մեր Լոգո գեներատորը: Այնուհետև կարգավորում ենք դեշբորդը. մուտքագրում և դասակարգում ենք ապրանքատեսակները, կատեգորիաները, դրանց նկարները և անհրաժեշտ ինֆորմացիան: Ընդամենը մի քանի ժամ, և Ձեր օնլայն խանութը պատրաստ է:

 

Հաջորդը՝ ընտրում ենք CRM գործիքներից (առաջին երկուսից) որևէ մեկը և կցում Ձեր արդեն պատրաստի կայքին: Երկու դեպքում էլ ինտեգրումն օգնում է Ձեր կայքի տվյալները հասանելի դարձնել CRM-ին՝ թույլ տալով դրանք վերլուծել և ավտոմատացնել վաճառքի կառավարմանն ուղղված գործողությունները:
Ընդ որում, լինի դա Zoho CRM-ը, թե Pipedrive-ը, երկուսն էլ լիարժեք աշխատում են Ucraft Next-ի հետ:

 

Այս ամենին գումարում ենք Klaviyo-ի գործիքները և, եթե արդեն ունեք տվյալների բազա, մշակում ենք մարքեթինգային արշավներ՝ էլ. փոստով Ձեր հաճախորդների հետ կապ հաստատելու համար: Ավտոմատացնում ենք անհատականացված էլեկտրոնային հաղորդագրություններ ուղարկելը և հետևում դրանց արդյունավետությանը:

 

Մնում է միայն ավելացնել մի փոքր Hoory AI, որպեսզի բարձրացնենք հաճախորդների սպասարկման որակը՝ Ձեր կայքում օնլայն խորհրդատվությունը հասանելի դարձնելով 24/7 զրույցի միջոցով, և վերջ: 

 

Շնորհավորում ենք, Դուք արդեն ունեք մեկ ընդհանուր միասնական համակարգ օնլայն վաճառքներ իրականացնելու համար:
Ինչպե՞ս այսքան հեշտ: Քանի որ ի սկզբանե Ձեր օնլայն խանութի կայքը ստեղծել էիք Ucraft Next-ով:

 

Դե ինչ, այս բոլոր գործիքներին և գաղտնիքներին ծանոթանալուց հետո օնլայն խանութ ունենալը այլևս անհասանելի երազանք չի թվում, այնպես չէ՞:

Այլ նմանատիպ նյութեր

446,005 entrepreneurs like you already have a head start

Become one of them by getting world-class expertise delivered into your inbox, for free.

Email
Error message sample